محل لوگو

انتخاب لباس بچه گانه و نکات کلیدی آن


انتخاب لباس بچه گانه و نکات کلیدی آن

انتخاب لباس بچه گانه

 

لباس های کودکانه از جمله لباس هایی هستند که انتخاب لباس بچه گانه در آن ها سخت می باشد.

شما باید همواره سعی داشته باشید انتخاب لباس بچه گانه ای را انجام دهید که بهترین انتخاب لباس بچه گانه برای او باشد. چرا که بهترین بودن لایق کودک شما است و او باید این بهترین بودن را تجربه نماید.

ویرما همواره سعی دارد این بهترین بودن را برای کودک شما به ارمغان بیاورد و شیک پوشی او را تضمین نماید.

امنیت در انتخاب لباس بچه گانه

 

زمانی که کودک شما درک صحیح از اطراف خود ندارد و هر چه را که می بینید در دست می گیرد و با آن بازی می کند یا آن را در دهان خود کرده و خود را با آن مشغول می نماید، شما باید سعی کنید از لباس های با تزئینات اضافی دوری کنید.

چرا که اگر دکمه ای در لباس او وجود داشته باشید یا لباس او زیپ دار باشد ممکن است هنگام بازی با این زیپ یا دکمه آن را با دهان خود کَنده و آن را ببلعد که خب خطرات احتمالی این مورد برای شما اعیان است و نیاز به توضیح اضافه نیست.

که ممکن است این مورد باعث جلوگیری از تنفس نمودن کودک شما شود و راه تنفسی او را ببندد و باعث ایجاد خفگی برای کودک شود.

هم چنین در انتخاب لباس بچه گانه باید توجه داشته باشید که از لباس هایی که دارای بند های آویزان می باشند تا حد امکان استفاده ننمایید.

چرا که کودک ممکن است هنگامی که شما حواستات به او نیست و هنگام بازی با این بند ها که آت را دور دست و پا های خود می پیچد، آن را دور گردنش نیز بپیچد و باعث خفگی خود شود.

هم چنین ممکن است این بند ها را ببلعد و از این مورد نیز خطراتی را برای خود بیافریند.

پس شما باید تا حد امکان در انتخاب لباس بچه گانه از خرید لباس هایی که دارای دکمه ها و بند های تزیینی می باشند یا دارای دوخت های اضافی در پارچه هستند مانند پاپیون که جای دوخت آن ها محکم نمی باشد خود داری نمایید.

به جای خرید این نوع لباس ها می توانید از لباس هایی استفاده کنید که فاقد دکمه یا زیپ هستند و از بالای سر پوشانیده می شوند.

هم چنین لباس هایی که از بالای سر پوشانیده می شوند نیز باید به دلیل راحتی کودک یقه ی بسیار تنگ یا بسیار گشاد نداشته باشند.

حتی اگر در انتخاب لباس بچه گانه، لباسی را انتخاب نموده اید که دارای زیپ ها یا دکمه هایی می باشند، باید جای این زیپ ها و دکمه ها بسیار محکم باشد تا کودک نتواند آن ها را از جای خود بِکَنَد و از این طریق‌از خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

هم چنین در انتخاب لباس بچه گانه، می توانید به جای خرید لباس هایی که از خود زنجیر دارند یا پاپیون یا هر چه که باعث تزیین کردن لباس با آن می شود، در رنگ های لباس تنوع کنید.

مثلا برای کودک خود لباسی ساده با طرح رنگین کمان را خریداری نمایید تا رنگ آن تنوعی در لباس او به وجود بیاورد و آن را درگیر زیبایی نماید.

 

هم چنین نکات دیگری در انتخاب لباس بچه گانه وجود دارد که باید در خرید های خود به آن ها توجه کافی را نمایید.

انتخاب لباس بچه گانه دخترانه یا پسرانه باید به گونه ای باشد که کودک در آن لباس احساس راحتی مطلق نماید و هم چنین تعویض لباس کودک راحت باشد.

هم چنین اگر برای کودک بزرگ تری لباس تهیه می نمایید که می تواند بدون نیاز به شما لباس بپوشد، باید لباس که برایش تهیه می نمایید به گونه ای باشد که خود او بتواند این لباس را بدون کمک شما بپوشد.

ترس زمانی به سمت کودک شما رخنه می کند که یقه ی لباس او تنگ باشد و احساس خفگی کند، پس سعی کنید یقه های او را متناسب با گردن او در نظر بگیرید.

هم چنین باید توجه داشت یقه ی او، باید بیش از حد گشاد نباشد چرا که لباس و تن او را شلخته تر از حد معمول نشان می دهد و باعث می شود استایلی که برای او انتخاب کرده اید، بد ترکیب نشان داده شود.

و نیز بهتر است لباس او از سمت جلو باز و بسته شود تا به عقب، چرا که راحتی تعویض لباس از سمت رو به رو بهتر از تعویض آن از سمت پشت می باشد.

در مورد آستین های لباس در انتخاب لباس بچه گانه باید توجه داشت آستین های او تا حدی گشاد باشند که تعویض لباس را راحت کنند و هم چنین کودک را دچار عرق سوز شدن ننمایند.

با اینکه پوشاندن سر همی به کودکان در انتخاب لباس بچه گانه و تعویض آن راحت تر می باشد اما در عوض کردن پوشک بچه ممکن است مشکل آفرین باشد چرا که برای تعویض یک پوشک شما باید تمام لباس های او را در بیاورید.

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 197

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما